Recension L’oréal Mattifying Minerals (01 Translucide)

Jag har prövat L’oréal Mattifying Minerals (01 Translucide) och måste tyvärr säga att jag inte har varit nämnvärt nöjd med den. Jag har inte sett något resultat, dvs någon direkt täckning, och känslan på huden har inte alls varit trevlig - huden känns mest bara torr och tråkig. Att sätta på sminket har inte heller varit en rolig upplevelse, locket är för djupt för att kunna "swirla" borsten i, och borsten i sig känns som stålborst mot huden.
Jag har inga före/efterbilder på den här produkten, efterfrågas det kan jag naturligtvis fixa - iaf så länge jag orkar ha burken kvar hemma, finns en viss risk att den kastas inom snar framtid. ;)
Allt som allt ingen rolig första erfarenhet av mineralsmink.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0