skirt rosa

Denna sminkning har väldigt diskreta ögonskuggor för att fokus ska kunna ligga på fransarna (fake, om nu någon missade det ;P )

Produkter som använts:

Bas
Tikei - Concealer Pink
Tikei - Foundation N2
Tikei - Finishing Veil Glow
Tikei - Rouge Youth
Tikei's rouge Youth är ett otroligt diskret rouge, som man kan behöva använda lite mer av än deras övriga rouge då den är rätt ljus. Passar otroligt bra till ljus hy, och om man vill ha en "osynlig" rouge som bara upplevs som naturlig och fräsch.

Ögon:
Isadora Glossy Eyeliner - 40 Chrome Black
Isadora VibraLash Mascara - 01 Super Black
Ögonskugga Tikei - Lace & Karma
Karma är en otroligt fin och mångsidig skugga, har sakta men säkert jobbat sig upp till en av mina absoluta favoriter. Jag upplever den lite mer lila/rosa än vad bilden visar, men på hemsidan beskrivs den som kopparbrun. Detta är liten av en kameleontfärg som passar till väldigt mycket, något som verifieras av de många kommentarerna på Tikeis hemsida. Att kombinera den med den gammelrosa Lace blir jättefint och trots "skimret" en fin vardags-make up.
Depend lösögonfransar - nr 2

Läppar:
Max Factor Lipfinity - enbart den "glansiga"
Ögonskugga Tikei - Silence


Kommentarer
Postat av: Nettiz (Svar på kommentar)

Hej Kusinen och tack, igen :) Ditt "bud" är noterat ;) Ska bli spännande att se om någon och i så fall vem som får rätt.



Ja jag förstår att den del verkligen trivs med att vara gravida, iaf stundvis. För min del är det mest spännande och en omställning då det är första gången. Jag har det iofs tacksamt lättsamt då de enda besvären jag har är att trilla dit på förkylningar (vilket annars i princip aldrig händer) och att jag saknar löpträningen =P But it's totally worth it!! Ha ha



Fina sminktips du har, känner att jag borde kolla in detta märke! Kramen

2012-02-29 @ 13:40:32
URL: http://creatingmylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0